Omegle <<< ROCKS

    Share

    Eibwen
    Newbie Member
    Newbie Member

    Posts : 3
    Reputation : 10
    Join date : 2009-06-18
    Age : 23

    Omegle <<< ROCKS

    Post by Eibwen on Sat Jun 20, 2009 9:59 pm

    Omegle is a website where you chat with strangers.
    Here's one of my long chats!
    ________________
    Connecting to server...
    You're now chatting with a random stranger. Say hi!
    Stranger: hi
    You: Hello.
    Stranger: where you form
    Stranger: from*
    You: Your area.
    Stranger: doubtful
    You: New York.
    Stranger: are you a man?
    You: No, female.
    Stranger: you into girls?
    You: Ew no
    Stranger: girls are beautiful i bet you are too
    Stranger: im into girls
    You: I see
    Stranger: i hope that doesnt hinder our friendsip
    You: I'm a man btw.
    You:
    Stranger: ship*
    Stranger: are you gay
    You: gay? yes im happy
    Stranger: no not happy
    Stranger: are you homosexual
    You: no
    Stranger: zoosexual?
    Stranger: pansexual?
    You: wtf is that
    Stranger: what kind of sexual are you
    You: straight
    Stranger: my type i bet
    You: yep
    Stranger: wanna hook up?
    You: COOL! Press `Disconnect` button at the bottom-left corner.
    Stranger: im actually flying to new york on business soon
    You: Cool
    Stranger: dont press the disconnect button
    You: i actually live in texas, btw
    Stranger: i wanna connect with you
    Stranger: OH MY GOSH
    Stranger: I DO TOO!
    You: ZOMG
    Stranger: that will make it so much easier to meet
    You: yep
    Stranger: wow its like we were meant to be together
    You: I live in Austin!
    Stranger: i live in temple
    You: cool
    Stranger: you know where that is
    Stranger: cause if you dont
    Stranger: youre lying to me
    Stranger: and i dont like liars
    You: me too
    You: Temple is just north of Austin
    You: :x
    Stranger: why did that take you so long
    Stranger: what is austin like?
    You: It's O.K.
    You: and
    You: it took me so long because i'm busy with things
    Stranger: why are you on omegle
    Stranger: then
    You: to kill time
    You: it could be fast, ya know
    Stranger: ill kill you
    Stranger: in bed
    You: why?
    Stranger: iu\]
    Stranger: g
    Stranger: u
    Stranger: yhu
    Stranger: l;l
    You: What's wrong?
    Stranger: i **** hard
    Stranger: ==[
    You: Oh yes!
    You: I don't live in Texas, by the way. Hate me so hard now?
    Stranger: no
    Stranger: lol
    Stranger: i just want some sex
    Stranger: ==]
    You: that's amazing!
    You: im male.
    Stranger: ?
    You: Press the button on the bottom-left corner.
    You have disconnected.
    ____________-

    ANOTHER CHAT
    ________________
    Connecting to server...
    Looking for someone you can chat with. Hang on.
    You're now chatting with a random stranger. Say hi!
    You: CHEESE
    Stranger: hey
    Stranger: asl
    You: Before or after surgery?
    Your conversational partner has disconnected.
    _____________

    ANOTHER CHAT
    ________
    Connecting to server...
    You're now chatting with a random stranger. Say hi!
    You: CHEESE
    Stranger: cyber?
    You: NO.
    Stranger: why not?
    You: IM HORNY
    You: ZOMG
    You: OMGGGGGGGGGGGGGGGG
    Stranger: I'll jizz in your pants.
    You: I WANT YOU ON MY BED
    You: PLEASE
    Your conversational partner has disconnected.
    or save this log or send us feedback.
    ________-
    FOOD CHAT TIME
    ___________-
    Connecting to server...
    Looking for someone you can chat with. Hang on.
    You're now chatting with a random stranger. Say hi!
    You: CHEESE
    Stranger: yup
    You: serious..?
    You: OMG
    You: IT HAS A LONG TIME TO SEE YOU, PAL..
    You: my best food friend..
    You: T_T
    You: how did you escape from the human being's mouth?
    Stranger: I escaped from a cow.
    You: omg
    You: damn
    You: lucky
    Stranger: you too! Too long
    You: wait..
    You: OSHI-
    Stranger: ya..
    You: I THINK I SEE A HAND COMING FOR ME
    You: OSHI-
    You: SHI SHI SHI
    You: BYE
    You have disconnected.
    avatar
    Sheldon
    Administrators
    Administrators

    Posts : 99
    Reputation : 8
    Join date : 2009-06-15

    Re: Omegle <<< ROCKS

    Post by Sheldon on Sat Jun 20, 2009 10:06 pm

    Ii loled

    Eibwen
    Newbie Member
    Newbie Member

    Posts : 3
    Reputation : 10
    Join date : 2009-06-18
    Age : 23

    Re: Omegle <<< ROCKS

    Post by Eibwen on Sat Jun 20, 2009 10:09 pm

    another chat

    -----------------

    Connecting to server...
    Looking for someone you can chat with. Hang on.
    You're now chatting with a random stranger. Say hi!
    Stranger: a
    You: s
    You: s
    You: h
    You: o
    You: l
    You: e
    You have disconnected.
    avatar
    DarkElement
    Elite Member
    Elite Member

    Posts : 54
    Reputation : 12
    Join date : 2009-06-15
    Age : 25
    Location : Switzerland

    Re: Omegle <<< ROCKS

    Post by DarkElement on Sun Jun 21, 2009 4:17 am

    Some of them are epic

    I should try that too someday.


    _________________
    How much must I curse your name
    And put your beliefs to shame
    Before you prove yourself
    And end this life?


    Unanswered - Suicide Silence
    avatar
    Cereal
    Elite Member
    Elite Member

    Posts : 54
    Reputation : 20
    Join date : 2009-06-16
    Age : 109

    Re: Omegle <<< ROCKS

    Post by Cereal on Sun Jun 21, 2009 5:46 am

    lol, I should try having fun with this


    _________________
    -Cereal
    avatar
    Auxï
    Moderators
    Moderators

    Posts : 25
    Reputation : 11
    Join date : 2009-06-16
    Age : 78

    Re: Omegle <<< ROCKS

    Post by Auxï on Sun Jun 21, 2009 3:42 pm

    Connecting to server...
    You're now chatting with a random stranger. Say hi!
    Stranger: hi stranger
    You: MONSTERS ARE INVADING
    You: THE
    You: INTERNET
    You: WAHHHH
    You: RUUUNNN
    You: WHILE YOU CAN STAY
    You: ALLIIIVEEEE
    You: RAHHHHHHHHHHH
    You: OH NO
    You: ITS THE
    You: MONNNSTTUURRRR
    You: WAHHHHHHHHHHHHH
    You: HES GOING TO KISS MY ASSS
    You: WAHHHHHHHHH
    Your conversational partner has disconnected.


    _________________
    avatar
    KohuGuy
    Premium User
    Premium User

    Posts : 18
    Reputation : 10
    Join date : 2009-06-17

    Re: Omegle <<< ROCKS

    Post by KohuGuy on Mon Jun 22, 2009 5:37 am

    Eibwen wrote:
    You: im male.

    Whhaaa!!???
    avatar
    Auxï
    Moderators
    Moderators

    Posts : 25
    Reputation : 11
    Join date : 2009-06-16
    Age : 78

    Re: Omegle <<< ROCKS

    Post by Auxï on Tue Jun 23, 2009 10:33 am

    Connecting to server...
    You're now chatting with a random stranger. Say hi!
    You: Hey
    You: Come in my car
    You: I have candy
    Stranger: what
    Stranger: where is ur car
    You: IN MY GARAGE.
    Your conversational partner has disconnected.

    Connecting to server...
    You're now chatting with a random stranger. Say hi!
    You: WHY HELLO THER
    Stranger: Dave?
    You: DO USE WANT COOKINS?
    You: YES?
    You: OKAY
    Stranger: i knew it was you Dave! :D
    You: ...Who the **** is dave
    Stranger: ahhh
    Stranger: always the joker Dave! ;D


    Connecting to server...
    Looking for someone you can chat with. Hang on.
    You're now chatting with a random stranger. Say hi!
    You: HELLO
    You: COOKIES
    You: YES?
    Stranger: HI
    You: OKAY
    Stranger: COOKIES ARE GREAT
    You: YOU CAN HAS SUM
    Stranger: I LOVE THEM
    Stranger: YOU
    You: :D
    Stranger: SWEET
    Stranger: *NOMS COOKIES*
    Stranger: THANKS
    You: YAHHHH
    You: HOW ABOUT NOODLIES?
    Stranger: THEY'RE ALRIGHT
    Stranger: NOT MY FAVORITE
    You: WAHHHHHH
    You: YOU DONT LIKE NOODLIES
    You: OHH MYY GOODDD
    Stranger: I LIKE THEM
    Stranger: JUST NOT THAT MUCH!!
    You: /me gets a bat
    You: YOU DONT LIKE NOODLIES
    You: *WAMMM*
    Stranger: WHY!!!!!
    You: YOU DONT LIKE NOODLIESS
    You: *WAMMMM*
    Stranger: WHY WHY WHY!!!
    You: YOU DONT LIKE NOODLIES
    You: BUT YOU LIKE
    You: COOKKKIIEES
    Stranger: OF COURSE
    You: WAHTTT
    You: *WAMMM*


    _________________

    SuperFreak
    LRCB Member
    LRCB Member

    Posts : 15
    Reputation : 10
    Join date : 2009-07-11

    Re: Omegle <<< ROCKS

    Post by SuperFreak on Sat Jul 18, 2009 2:29 pm

    Connecting to server...
    You're now chatting with a random stranger. Say hi!
    A word of advice: "asl" is boring. Please find something more interesting to talk about!
    Stranger: hiiiiiii
    You: asl
    You: Lol
    Stranger: asl?
    You: Wtf is asl?
    Stranger: age sex and lokation
    You: Lol
    You: I dont need that then
    Stranger: maybe not
    Stranger: what are u wearing? Wink
    You: Uhh... Pants
    You: Just kidding
    You: NOTHING
    Stranger: niiiice Wink
    You: Uhh huh
    avatar
    StingDaFling
    Administrators
    Administrators

    Posts : 77
    Reputation : 3
    Join date : 2009-06-14
    Age : 23
    Location : :P

    Re: Omegle <<< ROCKS

    Post by StingDaFling on Sat Aug 08, 2009 8:29 pm

    Connecting to server...
    Looking for someone you can chat with. Hang on.
    You're now chatting with a random stranger. Say hi!
    A word of advice: "asl" is boring. Please find something more interesting to talk about!
    You: YOU LIKE LAMPS? I HAVE A LAMP YEAH YEAH I GOT LAMPS RIGHT HERE GET IN MY CAR ILL GIVE YOU THE LAMP OOH HERES A LAMP LOOKIT ILL LET YOU HAVE IT IF YOU GET IN MY CAR.
    Your conversational partner has disconnected.

    maybe i hit too soon.

    OH HERES ANOTHER



    Connecting to server...
    Looking for someone you can chat with. Hang on.
    You're now chatting with a random stranger. Say hi!
    A word of advice: "asl" is boring. Please find something more interesting to talk about!
    You: YOU LIKE LAMPS? I HAVE A LAMP YEAH YEAH I GOT LAMPS RIGHT HERE GET IN MY CAR ILL GIVE YOU THE LAMP OOH HERES A LAMP LOOKIT ILL LET YOU HAVE IT IF YOU GET IN MY CAR.
    Stranger: cool
    Stranger: i love lamps
    You: MM YEAH I LIKE LAMPS TOO
    You: HERE TAKE THIS LAMP
    You: WANT ANOTHER LAMP?
    Your conversational partner has disconnected.

    and another

    Connecting to server...
    You're now chatting with a random stranger. Say hi!
    A word of advice: "asl" is boring. Please find something more interesting to talk about!
    You: hey hey hey i have cannnnndy
    Stranger: us
    You: look in my carrrrrrr
    You: yeahhh you like candy?
    You: heres mah car
    You: GET IN :D
    Stranger: suck my ****
    You: ..thank you
    You have disconnected.


    and more.

    Connecting to server...
    You're now chatting with a random stranger. Say hi!
    A word of advice: "asl" is boring. Please find something more interesting to talk about!
    You: hiii
    You: how ya doooooooinnnnnn
    Stranger: hey there good
    You: thats niiiiiiice
    You: guess whattttt
    You: mm
    You: yeahhh i got some candy you like candy? yeah yeah yeah i got a car get in the carrr for some candyyyy yeah you like it in the car? well how about in the houseeeeeeeeeeeeeeeeeee yeahhh on the couch candy on the couch yeah. sit there and the candyyy and uhh yeah candy now sit sit sit sit sit hurry get in the carrr i like candy do you like candy? i know you do now GET IN THE CAR.
    Your conversational partner has disconnected.



    Connecting to server...
    Looking for someone you can chat with. Hang on.
    You're now chatting with a random stranger. Say hi!
    A word of advice: "asl" is boring. Please find something more interesting to talk about!
    You:
    Stranger: hi
    Stranger: what happen ?
    You: WHERE'S THE CHICKEN?
    You: GIMME THAT CHICKEN

    Sponsored content

    Re: Omegle <<< ROCKS

    Post by Sponsored content


      Current date/time is Mon Dec 10, 2018 10:06 pm